Knallertfører sigtet for narkokørsel
Illustrationsfoto

Knallertfører sigtet for narkokørsel

47-årig mand standset af politiet i Nørre-Asmindrup

AF BJARNE HANSEN / Fredag 25-7-25 - 08:05

NØRRE-ASMINDRUP – En 47-årig mand fra lokalområdet blev torsdag klokken 17:25 standset af en patrulje, mens han kørte på knallert på Gl. Nykøbingvej.


Der opstod mistanke om, at manden var påvirket af euforiserende stoffer, og han blev derfor medtaget til udtagning af en blodprøve. Ved visitationen fandt politiet desuden et par gram amfetamin på manden.


Han er nu sigtet for narkokørsel samt ulovlig besiddelse af narkotika.

Sagen efterforskes videre af Midt- og Vestsjællands Politi.





FORKERTE FAKTA? Nykøbing Avis skal ikke offentliggøre faktuelle fejl. Hvis der er noget i denne artikel, du føler er forkert, skal du kontakte os på mail: nykavis@gmail.com.

© Copyright 2026 Nykøbing Avis. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.